27 oktober 2009

Gamla Stan

Hej,
min första höstlovs-lediga-dag tillbringade jag delvis i Gamla Stan. Om ni har vägarna förbi så vill jag tipsa om två fina butiker som bägge ligger på Österlånggatan.

Den ena är Bortom Bergen och den andra butiken är ButikS som byter namn till somSara nästa fredag, den 6 nov. Då har Pia Aaseby & Hanna Rössner också utställning. Läs mer och se inbjudan på Hannas blogg. Jag hoppas jag hinner dit, kommer tillbaka till Stockholm med flyg den dagen, efter en konferens på annan ort. Ha det bra, i morgon skall jag till Skansen.

1 kommentar:

Madame Petite sa...

Ja jag hoppas på att kunna gå på utställningen och namnbytet hos butikS -> somSara... Jag är så otroligt imponerad av Hannas vackra bilder och väldigt nyfiken på Pias. Gamla stan är så mysigt... älskar att strosa runt där bland gränder och torg... allrahelst till julen då det fullkomligt vibrerar av stämning där!

Kramar från Jenny!