09 oktober 2009

Inspirerande sovrum

Hej,
I våras renoverade vi här hemma. Det började med - nytt större badrum, men det växte och växte och det blev lite nya golv, målning och tapetsering. Då var det fullt kaos - sen blev det sommar och semester.

Så det är först nu som jag håller på och känner efter och fixar till efter renoveringen...boar in oss ....rotar i källaren, byter ut lite saker....ja ni vet hur det är! Problemet är att jag helst vill göra allt på en och samma gång - jag är sååå otålig och har helt enkelt lite svårt att inse att tiden inte räcker till för allt jag vill göra, nu på en gång!

Men att samla på sig inspiration inför kommande projekt är ju inte helt fel....för så småningom är det sovrummets tur...så här kommer lite härliga sovrumsbilder!

Livingetc

Foster House

House Beautiful

Livingetc

The Beach Studio sand locations

Lucinda Symons

POINT click HOME

Sköna Hem

Ikväll fortsätter jag med ett av mina många projekt - att måla matgruppen!
Ha en fin helg, Monica

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackra inspirerande bilder!

Kram Maud

Vit som snö sa...

Vad kul att du vill vara med i min utlottning! Det är ju lika kul för mej att jag hittar nya godingbloggar, som din:-)
Tänk den zinktunnan som sängbord eller som sidobord, vill haaaa! Härliga bilder!!
Lycka till med målning! Kram Cilla