06 oktober 2009

Min systers "potatisåker"!

Hej!
Idag så visar jag lite bilder från min systers trädgård - som faktiskt en gång i tiden var en potatisåker. Otroligt, men sant! Storasyster har genom åren skapat en helt fantastisk trädgård, tycker jag en stolt lillasyster.

Titta och njut!

Dessutom så är hon precis som jag en "skrotsamlare". Hon har genom åren samlat på sig massor av udda och läckra prylar.


Denna prunkande grönska hittar man, hör och häpna i växtzon 6. Uppe i Norrbotten.


Hon har också ett underbart uterum. Får visa lite bilder från det en annan gång.

Läs mer och titta på en video i Norrbottens Kuriren: Med passion för hundar och pelargoner

Norrbottens-Kurirens helgbilga: Drömträdgård hos Anne-Marie

Ha det bra! Monica

2 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Vad roligt att du hittade min utlottning så att jag hittade hit! Vilken otroligt vacker trädgård din syster har, så vackert! Förstår att du är stolt! Kram helena

VITA NYANSER sa...

Oj vilken fin trädgård hon har!!! Underbar!

Kul att du är med i min utlottning!

Kram L-L