03 januari 2010

Nytt år - nya projekt!?

.... Ja hemma hos mig så är nu granen nedklippt och skall bäras ut... Nu längtar jag efter att få fylla mitt hem med pärlhyacinter- vilket är min favoritblomma...men jag får nog tyvärr vänta ett tag innan de börjar dyka upp i blomsterbutiken...suck! Men i morgon måndag så skall jag försöka hitta någon trevlig blomma som kan pigga upp lite i väntan på mina favoriter...

Nu har vi ett nytt spännande år framför oss.... ja, flera hundra dagar som skall fyllas!? H Ä R L I G T!! Vad har ni för planer?

Jag har inga stora projekt planerade, men massor av små projekt som är på gång och en väldig massa idéer som ligger och bubblar.... I kväll plockar jag fram målarpenseln igen...
Vi hörs, Monica

5 kommentarer:

Hannis sa...

Hm...Vad ska du måla mån tro?
Jag försöker mest bringa ordning i kaoset just nu=))
Ta tag i dom där halvfärdiga sakerna som jag övergivit för att något nytt dykt upp!

Önskar dig en bra vecka och något roligt blomfynd också.

Kram Hannis

Made in Persbo...Carina sa...

Hej!
Å tack! Så roligt att du gillade julreportaget!
Hoppas att du kommer att gilla nästa reportage också...och de som kommer sen ;)

Wow så fint du har det hos dig!
Har ditt hem varit med i något reportage?

Kram, Carina

Anne-Marie sa...

Hej!
Men vilken färg ska du måla??Gissar vit!!
En annan har städat ändrat om i flera dagar,så nu när man ska jobba är man helt slut!
kram Anne-Marie

Ullis sa...

Inga större projekt här heller! Många små grejer jag vill göra, men mest av allt vill jag kunna njuta av min vardag.
Ha det bra!

Inspiration i vitt sa...

Hej Monicka, ja nu sprudlar kreativiteten och jag hoppas att det blir mycket eller i alla fall lite gjort av allt man tänkt sig. att pynta lite med vita fina blommor nu det är vårtecken det. Kram på dig/Ingela.