31 januari 2010

På begäran - bilder från butiken Hornsgatan 100

Hej!
Den 8 januari så berättade jag om en butik som jag ser som ett härligt tillskott av inredningsbutiker i Stockholm. Butiken heter Hornsgatan No 100 och ligger på söder. Den har en härlig blandning av nytt och gammalt, små fina inredningsdetaljer och läckra möbler! Precis i min smak.

Jag har fått önskemål om bilder från butiken, så i går lördag så tog jag kameran med mig och knallade förbi. Så här kommer lite bilder....


Och så här vacker var det i Stockholm igår.

Njut av en härlig söndag!
Kram Monica

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såna fina butiker gillar jag, extra kul om det finns både gamla och nya saker. Jättefina foton från Stockholm också.
Ha en fin vecka
Goa kramen
AnnaMaria

Norregård sa...

Hej!!
Ser ut att vara en riktigt trevlig butik!
Jag gillar när de blandar gammalt och nytt;o)
Ha det gott;o)

Kram Kram Malin

gamla skolan sa...

Förstår att det är en favoritbutik , ser väldigt mysig ut ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du vill vara med och tävla om ett personligt smycke hos mig :)

Nu får du hålla tummarna några dagar, lycka till!!!

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad bra att du visar bilder därifrån !! Vilken ljuvlig butik..vilka saker..
Ha en fin start på veckan
Kraaam Anette

Anna-Malin sa...

grymt fin butik!! där hade jag kunnat handla en del ser jag :)

underbara vinterbilder...

ha det gott!

kram
anna-malin

Fröken Fräken sa...

Ser ut att vara en charmig butik! Kanske man kan försöka hinna dit när jag ska till Sthlm i jobb.. fast listan på alla affärer som jag ska hinna med då börjar bli väääldigt lång!!

Ja, vet ju inte om mina ekplantor klarar sig ute, utöver sommaren, vi får se hur stora de blir!

n o r d i n g å r d e n sa...

Nämen, hur har jag kunnat missa denna butik!!!???

TACK för att du fotade och gav oss detta supertips, vilken fin butik!! Mari.