08 januari 2010

Vårinspiration!!

Hej!
Hur har ni det i kylan? Längtar ni efter våren? När jag städat ut julen så blir jag alltid så sugen på att fixa och trixa och så börjar jag drömma om våren trots att jag vet att den är en bra bit bort... men då är det så härligt att bläddra i tidningar, kataloger och på favoritleverantörernas hemsidor.

Gå in på Bloomingville by Trendkompagniet nya fina hemsida och dröm er bort! De bjuder på en otroligt härlig vårinspiration.

Här kan du drömma dig bort...Bilder från Bloomingville

Också House Doctor har lagt ut en ny inspirerande katalog på sin hemsida. Här kan du bläddra i Everyday 2010

Bilder från House Doctor

Nu när jag har drabbats av den stora "förnya-mig-vågen", så kommer jag att uppdatera fixa och trixa lite på min blogg. Byta bilder och greja.... det kommer jag göra när tiden finns, så ni får ha överseende om det ser lite rörigt ut vid nåt tillfälle..Kram från Monica

PS: Jag har inhandlat de första Pärlhyacinterna!

Inga kommentarer: