07 mars 2010

En härlig helg!

Hej,
Hoppas också du har haft en fin helg! I Stockholm har vi haft vackert väder och jag har hunnit med massor! Bland annat en spännande tur med bästa kompisen som började med att butiken vi åkte för att besöka var nedlagd!? - inte ett ord om det på hemsidan, grrrr. Men så hamnade vi istället i en annan helt underbar butik, dit jag säkert kommer att återvända många gånger. Och så blev det lunch och blomshopping på Slottsträdgården Ulriksdal.


Detta vackra flaskstället och de fina stenkrukorna med underbar patina fick följa med mig hem.


...Stockholms ström idag söndag...


Simma lugnt och ha en fin vecka!
Monica

8 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en underbar dag! Lycka är solen

Ha en skön kväll
Kram Louise

Vintage House sa...

vilken toppendag:)
krukorna är fantastiska
kram
sandr

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint flaskställ och härliga krukor. Jag har precis upptäckt Ulriksdals blogg, jättefin.
Kramar
AnnaMaria

Marie - Systrarna sa...

Men så trevligt! Här surfar jag runt och hittar ännu en mysig blogg! Vad kul! Vilken underbar helg du verkar ha haft, hade inte haft några problem alls att själv göra samma saker... ;-)
Jättefint ställ med snygga krukor!
Välkommen att hälsa på inne hos Systrarna om du vill! Jag länkar till dig nu, så får du gärna länka tillbaka - OM du gillar vad du ser förstås!
mvh/Marie

fröken knopp sa...

Låter som en underbar dag!! O vilka underbara köp!!!

Varma Kramar Elin

Inspiration i vitt sa...

men guuuu vilket fint flask ställ och härliga slitna krukor, de passar fint nu när kanske våren kommer.
Kram på dig/Ingela.

Stina sa...

Härliga bilder.:-) Stina

Norregård sa...

Så fiiiiiiiiiina saker du har shoppat, förstår att de fick följa med hem;o)

Kram Kram Malin