04 juli 2010

Sol, bad och sandpapper...


Bild från houseofpictures.dk

Hej!
hoppas ni har möjlighet att njuta av den underbara sommaren!

Vi solar och badar och emellanåt så plockar jag fram sandpappret och jobbar i sakta mak med att rengöra två vackra gamla stolar från all gammal färg...sedan väntar linoljefärg och omklädsel... bilder kommer, men just nu har jag ingen möjlighet att ladda upp mina egna bilder.

Badet på bilden som är lånad från nätet är så underbart! Ett riktigt drömbad, tycker jag!

Snart så kommer vi att sätta oss i bilen igen och denna gång bär det iväg till Halland - SÅ NU SÖKER JAG TIPS PÅ LOPPISAR OCH ANTIKSTÄLLEN på vägen mellan Stockholm och Falkenberg!

Tusen tack på förhand och alla ni tipsare deltar i min utlottning av något sommarfynd!


NJUT!
Kram Monica

6 kommentarer:

Mina Gouldsamadiner sa...

Tips.I Göteborg bl.a ligger Holmens Marknad.En stor trevlig marknad loppis och antik,i Lilla Edet ligger Antikladan ca.5 mil tror jag från Göteborg,men det blir väl i fel riktning tror jag,men ändå,det är rena rama skattkammaren att gå runt där.Gå in och kolla på deras hemsida.Öppet helger bara.Lycka till!!!
Kram Kicki.

Norregård sa...

Hej!!
Vilket läckert badrum, gillar oxå det;o)

Ha det bäst!
Kram Malin

Hannis sa...

Förmodar att du kanske är på loppisjakt just nu.
Eller bara njuter av ledigheten=))
Visst är det skönt!
Som jag har längtat efter semester och nu bara är jag.

Hoppas att du har det bra!
Kram Hannis

Hannis sa...

Förmodar att du kanske är på loppisjakt just nu.
Eller bara njuter av ledigheten=))
Visst är det skönt!
Som jag har längtat efter semester och nu bara är jag.

Hoppas att du har det bra!
Kram Hannis

fröken knopp sa...

Vilket underbart badrum, vilken dröm!!!

Varmaste Kramarna Elin

Harmoni og Kontrast sa...

Herlig bilde - også dine egne under her, superflott!!