06 februari 2011

Söndagsbilden - vecka 5


söndagsfika


Önskar alla en underbar söndag!
Monica

12 kommentarer:

Viola sa...

Tror jag kommer över till dig en sväng...såg väldans inbjudande ut, här strålar solen från en klarblå himmel, ha en härlig dag, kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag kommer också, ser så gott ut med kaffe och bulle.
Ha en fin solig söndag
Kramar
AnnaMaria

Made in Persbo...Carina sa...

Hej där!
Tack för dina alltid lika rara ord! Jag tycker du tar jättefina bilder men jag känner igen känslan. Många bilder jag tar lyckas jag inte få till alls, men de visar jag ju inte på bloggen så klart ;)))
Jag har både en Nikon och en Canon. Båda är bra. Först hade jag min Nikon och älskade den, sen blev det en Canon i jobbet och den är min favorit nu.....fast när jag fotar till bloggen är det oftast min privata Nikon jag anväder. Oavsett vad du har så kommer det säkert bli stor skillnad om du byter från ett enklare objektiv till ett med högre kvalitet. Leta efter ett med bra ljusstyrka (2,8 eller lägre).

Kramar, Carina

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så vakkert... minner meg om en super kosleig cafe dette..
Deilig bolle...

nyt søndagen

Klemmer

Marie - Systrarna sa...

Å så fint! Små gröna knoppisar och allt... :-)
Ha en finfin dag i solen! Kram/Marie

Vintage House sa...

Hej vännen
fin fint och så gott med fika.
Våfflorna var riktigt goda:)
Återkommet ang mail hann inte fota idag :(
kram
sandra

Norregård sa...

Så mysigt med söndagsfika;o)

kram Malin

Änglarnas hus sa...

Härliga koppar till kaffet och brödet såg så gott ut! rolig idé för söndagsbilden!!

Ha det gott! Kramis Sanne!

Anonym sa...

Hej Monica:)
Här tittade jag in för första gången. Verkligen en vacker och hjutningsfull blogg du har:).

Söndagsfikat du dukat upp ser verkligen inbjudande ut. För mig blev det inget fika idag, men jag unnade mig istället en ostkaka till dessert:).

Trevlig kväll!
Kram Maria

bikim sa...

love it!
lovely blog!
Rosa

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra bilder!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

Hannis sa...

Fikasugen blev jag av bilderna!
Snart dags för lunch så det kurrar extra då=)))

Typiskt att solen kikar fram när det är biodags...
Funderar på att ta med mig brorsdottern och gå på Trassel.
Var den bra?

Hoppas att du har en bra Måndag och att solen skiner över huvudstaden/
Kram Hannis