06 juni 2011

Tvättat hornen och laddar för sommarlov!

Hej!
Vilka underbara sommardagar vi har haft!! Och nu håller jag tummarna för att sommaren fortsätter i samma sköna stil!!

Denna vecka så är det skolavslutning för min lilla skrutta och nu väntar ett långt skönt sommarlov som vi hoppas skall bjuda på massor av sol och bad och spännande upplevelser.
När gav du din "fru"ett renhorn senast?

På lilla bordet ligger just nu ett renhorn som jag har tvättat och snyggat upp i helgen. Hornet var kasserat och skulle åka till tippen, men då mannen i huset fick ögonen på det så tänkte han på lilla jag. Som självklart blev jätteglad! - Vi får se var det hamnar så småningom.


Mina inlägg kommer att dyka upp lite då och då under sommaren

Nu är det final i fototävlingen!
Så jag blir självklart jätteglad om du vill lägga en röst på min bild.


Trevlig sommar önskar jag dig!
Kram Monica

12 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Vilken tur att din man såg dem innan de kastades!
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

Vintage House sa...

Hej
tur att mannen tänkter på dig läckert horn.
känner mig bättre men är matt.
hör av dig i sommar vore kul att träffas ta en loppisrunda eller något:)
ha en skön dag
kram
sandra

Millas hem sa...

Haha, ja det är inte var dag det!=)
Tack detsamma!

Kram C

Johanna Stålros sa...

Underbara foton!! Ska kolla in den tävlingen när jag får tid idag. Önskar dig en fin dag. Kram Johanna

Viola sa...

Såg din order när jag kom in från trädgårdslandet, är i vattenhålet och njuter, vad roligt att du fann något och jag ser fram emot att få träffa dig framöver, packar imorgon när jag kommer hem och då får du ett betalningsinfo, nu ska jag lägga min röst :) på din fina bild, kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Visst är det roligt när männen i våra liv förstått vad som går hem!!!;-) (Vill man bleka skallbenet på hornet kan man använda väteperoxid)

Meeeen vilken underbar bild, med den vita blomman, glasvasen och den vita bakgrunden som du visade för ett par inlägg sedan!!

Ha en fin mån...nej jag menar tisdag!
Kram,
Regina

Ps. Jag har röstat på din bild!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken rolig överskrift, man blir nyfiken. Jag fick renhorn av chefen, skulle också behöva fräscha upp dom. Dina ser jättefina ut.
Och så skönt med sommarlov, hoppas det blir en solig fin sommar.
Varm kram
AnnaMaria

Gugis Pärlor sa...

Hej Monica! Vad skönt med semester och sommarlov! Renhornet var bra fyndat av din man ;O) Jag räddade just undan ett stort älghorn som skulle kastas av min bror... Det har jag en plats för men byggnaden är ännu inte klar! Allt gott till dig!

Kram Gugi

Norregård sa...

Ha en underbara sommar Monica:))

kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Så häftigt och få en kommentar från rymden, hoppas resan gick bra och ni landat.
Ha det gott var du än är.
Kramar
AnnaMaria

Hannis sa...

Hej vännen!
Jag vill också ha horn!
Tycker det var en rar gest från din make=))

Hoppas att du har fina dagar nu och bara njuter!
Kram Hannis

Ps. Halsbandet har jag vunnit på tradera

Linda - Formfront sa...

Tjusigt med hornet!