27 mars 2013

Känslan av…


Hej,
Känslan av papper tycker jag är oslagbar! Jag har alltid älskat böcker och tidningar så det där med det ”papperslösa samhället” är ingenting för mig! Självklart så används dator, Ipad och Iphone galet mycket, men när jag sjunker ned i fåtöljen då vill jag ha en riktig bok eller en tidning som sällskap. Känslan av att bläddra i ett magasin i papper är något helt annat än en Ipad! Papper lugnar på ett sätt som inte elektronik gör. 

Just nu så slukar jag alla härliga vårliga reportage i en desperat längtan efter våren! Och då är den ”nya” tekniken suverän när man vill klicka hem lite ny inspiration direkt hem i brevlådan. Tidningsbutiken.se tycker jag är bra. Där har jag hittat en ”Påskspecial” med både trädgård- mode och matmagasin! Klick klick och nu kan jag se fram emot lite mer inspiration i brevlådan!!

Vårsol!
Monica
PS: I morgon är det dags för mars Mood i Fabriken, ses då!

7 kommentarer:

Hannis sa...

Håller med om tidningar.
Nätet i all ära men inget slår en tidning och en kopp kaffe=))

Kram Hannis

Anonym sa...

Hej
En till som instämmer!! Tacka vet jag böcker och tidningar.

Hälsningar Klara

Chokladvillan 1910 sa...

Häller med dig ! Jag gillar också papper, tidningar, böcker. Må så gott & ha en härlig påskhelg !
Kram Anki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Instämmer i kören här över, tidningar
ska det vara. Är ju så roligt och kolla
och planera för vår och sommar nu.
Kramar
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Jag kan inte annat än hålla med, en tidning och en bok är oslagbart, den känslan får man inte med elektronik :-)) Stort Grattis på födelsedagen i efterskott, och ha en fin påskhelg!
Kraaam Paula

Anonym sa...

Riktiga tidningar är klart bäst.. Man får liksom en bättre helhetsbild då, och det är härligt sätta sig ner och bläddra i lugn och ro. Bra med tidningstips nu inför våren. Om den nu kommer någon gång ;)
Kram
Fröken

Anonym sa...

Tacka vet jag riktiga tidningar!Ska i helgen njuta i verandan av veckans 3 nya tidningar,så klart trädgård & inredning och en kopp kaffe i nya fina koppar!
Ha en skön påsk!!

Kram till er alla!!
Stora S