08 februari 2010

Vinter - vår och ett nytt litet projekt på gång!

Hej,
idag så börjar jag med en vinterhälsning. Så här vacker vinter njöt vi av i helgen! Och sedan vill jag tacka för alla fina kommentarer om vårt inbyggda fönster. Härligt att äntligen ha det på plats. Jag är jättenöjd och tycker att det blev så bra. Känns så självklart att det skall finnas där. På andra sidan så ramar det också in vår matplats på ett fint sätt.

Idag så har jag inhandlat något hemligt! Jag klurar fortfarande på hur jag skall använda denna grej. Har lite olika funderingar. Självklart så kommer ni få ta del av resultatet när detta nya lilla projekt är klart.

... när vintern är som vackrast...

... men inomhus svallar mina vårkänslorna ...

Önskar er alla en trevlig vecka!
Monica

14 kommentarer:

Vintage House sa...

vilka härliga bilder du bjuder på. ha nu en härlig kväll. kram kram sandra

viktoriaK sa...

Hittade hit när jag var ute på en bloggrunda, mysig blogg du har...fina bilder!
Kram

Hannis sa...

Hm...
Vad har du nu inhandlat??
Blir ju sådär fruktansvärt nyfiken!

Vad härligt med rosa blommorna.
I går när solen sken och fåglarna kvittrade så kunde jag ana den där vårkänslan som jag längtar efter.
Den som väntar på något gott brukar man ju säga...

Kram Hannis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Monica. Undrar vad du köpt, man blir ju nyfiken. Börjar jobba kl 13:00 idag, blev sittande här framför dina plancher. Just nu väljer jag mellan Citronfjäril och Trollslända, återkommer när jag lyckas välja.
Ska fota lite detaljer idag, bla då min planch från dig.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_09.html

..med chans att vinna presentkort från en finfin inredningsbutik! =)

Norregård sa...

Hej!!
Vad är det nu du ska hitta på??
Spännande att se....
Kram Kram Malin

Hannis sa...

Dom har kommit!
Och jag älskar dom!!
Kan man säga så om materiella saker?
Ja, det kan man!

Nu fick jag det delikata problemet "var ska dom vara" och "hur ska dom hänga"

Tack vännen=))

Kram Hannis

Unknown sa...

Tack för din fina kommentar, så trevligt att jag hittade sin fina blogg nu också! Kram

LantlivsAnette sa...

Ohhhh så fint med det infällda fönstret !! Kanon !!
Ha en toppen dag
Kraaam Anette

LIVS LYST sa...

Hei!
Så koselig blogg jeg kom inn i nå!!
Så fine kort du lager! Er det du som lager dem? Ja, her var det jammen mye fint å se!

Ha en fin dag og takk for titten.
Liv ;O)

Anna-Malin sa...

härliga bilder!! och vilka hemligheter du har ;) ska bli spännande att se!

måste säga att fönstret är fantastiskt!! står på min önskelista med....

(jag har mailat dig, det kanske inte kommit fram...?)

kram
anna-malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Brevet har landat, jag är så nöjd med bilderna. Dom hänger redan uppe, tänker på sommar när jag ser dom härliga fjärilarna.
Kramar och tack
AnnaMaria

Marie sa...

Så otroligt fint det blev med det infällda fönstret, förstår om du är nöjd!

Ha en riktigt trevlig helg!
Kram Marie

Inspiration i vitt sa...

Hej Monika, så spännande med hemlisar, jag blir jätte nyfiken förstår du hihi. Ditt inbyggda fönster är underbart. äntligen har jag oxå fått ett inbyggt fönster i vårt nya badrum.
Kram på dig/Ingela.