10 februari 2013

Söndagsbilden vecka 6

Hej,
Idag så tog vi en tur till vårt lantställe för att kolla läget! Och snabbt så blev jag varse att det är ett tag kvar tills våren och sommaren är här!

 Badplatsen inbjöd inte till något bad och matplatsen med kvällssol kändes lite kall!
Ingen lövsprickning på gång och antagligen ett tag tills jordgubbarna är mogna!

Vi skottade av taken och tog sedan en välförtjänt fika. Då vi pratade om alla våra planer och
drömmar med vårt lantställe, som skall totalrenoveras och bygga ut!

Ha det gott!
Monica

5 kommentarer:

Hannis sa...

Jag log stort när jag läste din kommentar.
Tänker alltid på dig när jag går ner till vattnet när jag är hos min bror.

Snacka om vinterlandskap!
Här snöar det igen...Jag och hunden såg ut som snöstatyer när vi kom in från morgonens promenad.

Kram Hannis

Linda sa...

Ja, än får vi nog vänta på våren, tyvärr. Här snöar det för fullt idag.

Kram Linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra och åka och titta till, och att få bort
snön från taken känns skönt. Fina bilder,
men som sagt, det lär inte tina på ett tag.
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Ja just nu känns vår och sommar långt bort....
Ha en riktigt härlig tisdag!
Kram/Lena

Viola sa...

Såg lite väl vintrigt ut...vi har så mkt snö så jag fattar inte att mars faktiskt snart är här...ha de, kram