14 februari 2013

Tema vecka 7, FÄRG

Hej,
Torsdag igen och TEMA i Fabriken! Idag så bjuds det på färg. Här kommer mitt bidrag som inte bjuder på några överraskningar! Svart, vitt, grått och brunt med lite grönskande färgklickar! Och eftersom det är Alla Hjärtans Dag så får ett hjärta av torkade rönnbär bidra med det röda.




Som alltid - år efter år så är just denna dag en semesterdag! För detta är Antikmässans första dag och den brukar jag enligt (min egen) tradition tillbringat på Antikmässan i Älvsjö. I LOVE IT - blandningen av allt mellan himmel och jord är toppen! Och i år så hittade jag som vanlig några fantastiska ting helt i min smak! Kommer garanterat att dyka upp här! Och så har jag tagit lite bilder, så ett smakprov av mässan sett med mina ögon kommer också!

Ha det gott!
Monica

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej ¡

Oj oj då skulle jag ju ha åkt till Stockholm så klart...
Men jag får ta det from nästa år ;)
så klart att vi vill se ;)
Hoppas att du har haft en fin Alla Hjärtans Dag !
Ha en fin kväll med !
En varm kram från Mig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Färg i lagom dos är bra, fina bilder.
Ser fram emot mäss bilder, och spännande
och se vad du köpte.
Alla hjärtans kram
AnnaMaria

Hannis sa...

Behöver inte vara mera färg än så.
Jag försöker periodvis att föra in lite mera sprakande färg men det funkar inte.
Jag trivs med det matta, vitt med kontraster av grått och svart.
Tycker om dina bilder!

Hoppas att du hade en supermysig dag på mässan!
Härligt att gå runt och kika kan jag tänka mig.

Kram Hannis

Anna/Rackarungar sa...

Åh vad jag gillar det här inlägget. Första bilden är just ni min favvofärgkombo. grått och gult! Så snyggt!! Kram anna

Made in Persbo...Carina sa...

Hi hi....mycket lika samma hos dig och mig där!
Köpbegär, tolixstolar och VAB ;))))
Alltid lika fint här inne hos dig! Jättefina fönster i förra inlägget.
Jag gillar gamla höga spröjsade fönster bäst. Gammalt munblåst
glas är ett måste!!!! De ger huset själ!
Har gamla spröjsade själv men de är tyvärr inte så höga pga lågt i tak.

Kramar, Carina