24 oktober 2013

torsdagstema | mobila bilder

Hej,
Idag är det Torsdag och nytt tema i Fabriken. Och idag så kikar vi in i varandras kamerarulle på mobilen. Mobilkameran har de senaste åren, tror jag fått en stor plats i mångas liv. Den är ju så bra - bara för att den alltid finns med. Snabbt och enkelt så tar man en bild på en upplevelse, något man gillar eller på något man vill komma ihåg!! Och så delar vi gärna känslan eller upplevelsen med någon annan också det både enkelt och snabbt!

Så inget att förvånas över att Instagram har blivit så populärt! Instagram är en väldigt trevlig mötesplats för många av oss, ett ställe där vi delar vårt stora intresse för fotografering med männsiskor över hela världen!


Så enkelt och väldigt kul!
Nedan följer ett smakprov från @photobymonica


Ha det gott!
Monica

10 kommentarer:

Vintageregreening sa...

Fina bilder! jag gillar det ruffiga!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina bilder, du är så bra med kameran. Jag fick
ärva en mobil av sonen, en ganska flaschig sak!
Förstod snart varför, kameran var trasig. Tyvärr har jag
den än så jag missar dom där ögonblicksfotona.
Kramar
AnnaMaria

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

så vackra bilder du bjuder på :) / Pernilla

Hemma på Sjuan sa...

Så fina bilder du visar! Visst är det smidigt med Insta men att fota med kameran är nåt speciellt. Kram Suss

Lina sa...

A så fint! Underbara gröna mot trä och betong. Och Instagram alltså, jag tvekar inte när jag säger att det är nåt av livets godaste!

Anonym sa...

Underbara bilder! mobil kamera o Instagram är toppen!!
AM

Hannis sa...

Instagram är roligare än jag trodde. Jag gillar det och det känns inte som det där bekräftelsesökandet som facebook har blivit.

Du tar så fina bilder! Både med mobil och vanlig kamera!
Hoppas att du får en härlig helg/Kram Hannis

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina bilder!!! Jag tar också en del bilder med min mobil, men Instagram har jag inte skaffat...(än).

Ha en go fredag och helg!
Kram,
Regina

vitadrömmarobusigabarn sa...

ljuvliga bilder
Ha en jättefin fredag och trevlig helg
Kram Tina!!!!!

Jennifer - Love and Respect sa...

Verkligen superfina bilder :D
Ha en skön fredag