12 april 2011

tisdagstema - PÅSKPYSSEL




Hej svejs!
Tiden rusar fram och just nu är det svårt att hinna med allt jag skulle vilja göra. Men förra årets påskägg har plockats fram, påskriset har pyntats med fjädrar och balkonglådorna har fyllts med Penséer och Pärlhyacinter.

Här i huset har vi inte kommit igång med årets påskpyssel än så länge, men lite pyssel skall det så klart bli. Vi får se vad vi hittar på i år. I Fabriken kan du idag inspireras av dagens tema påskpyssel!

Ha det gott!
hälsningar Monica

PS: På torsdag så är det nu äntligen dags för fotokurs!! Så kul det skall bli.

7 kommentarer:

Vintage House sa...

härligt vackra bilder....
kul med fotokurs vill ox¨å...
kram
sandra

Mjuka sa...

Va roligt med fotokurs! Det skulle jag gärna vilja göra också.
Fina stämningsfulla bilder!
Kram Malin

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra bilder och så kul med en fotokurs!
Ha en härlig onsdag!
Kram/Lena

Marie - Systrarna sa...

Hej Monica! Jag har en liten fråga till dig.... Det är så att jag skulle behöva ett snyggt porträttfoto av mig själv (suck, jobbigt, men behövligt för ett särskilt ändamål..) Finns ingen i min familj som jag tror om att kunna ta en sådan bild... Är det nåt som du skulle vilja prova, du som går fotokurs nu?
Klart man kan boka tid hos en fotograf som jobbar proffesionellt med detta, men jag kom att tänka på att det ju finns duktiga bloggare....

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en jättevacker madonna, och fint påskägg. Här blir det inget pyssel alls, jag plockar också fram mina gamla ägg. Spännande med foto-kursen.
Kramar
AnnaMaria

Viola sa...

Hoppas att få höra av er snart och att det blir ett JA! Vill så gärna se er här, kramen och ha en skön helg

Hannis sa...

Underbara sakrala bilder!
Gillas av mig som du vet=))

Nu är jag hemma igen.
Full av intryck och tankar och utvilad.
Tänk att man ska behöva åka utomlands för att komma till insikt om förändringar som behövs göras.

Hoppas att allt är bra med dig och att kursen är bra.
Kram Hannis